BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, July 2, 2009

Eliot,Kau Milik Ku

Akhirnya dapat gak aku beli kasut Macbeth ni.Dah lama dah aku rancang nak beli,tapi biasalah aku jarang ke kedai.Brother kt kedai tu kira expert gak la,macam2 dia bagitau aku,ok la,customer-friendly.Dia pun pakai Macbeth gak,tapi dia punya nampak dah season la.Aku ingat nak beli studio project punya,tapi tengok bajet macam tak cukup je.Takpelah,lain kali aku beli lah.hehe.aku beli kasut setahun sekali je,tapi nmpknya tahun ni kena beli 2 kali la sebab aku takde kasut yang sesuai nak praktikal nanti.Asyik beli kasut kasual je,padan muka aku.hahaha


DSC00531
Sole yang boleh dibuka,dalam dia ada tulisan

DSC00532

DSC00535

DSC00533

Macbeth-Interview-13
Thomas Matthew Delonge
Macbeth_Matthew_BlackBlackSuede_Mens_Large
Ni Tom punya design yang tak mampu aku beli.hahaha.padahal short rm75 je.ish2

3 comments:

Raihana Azhari said...

xcUse me.. ni bKak ke ksUt awk pki td msE kt dwN tue??? =D
cHumel jek.. :)

rxn said...

ye mmg..sayang kot kt kasut ne.hehehe

Raihana Azhari said...

o0o0..
bes en jd kasut tu..
sbb de org syg.. hik3.. =P
chantik2..
pasni org bLeh la promote kt mmbe..