BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, October 31, 2009

AAR Live In Malaysia!!!


one word:awesome!!!

Aku dengar AAR dari sekolah dulu,lagu swing2,my paper heart semua.Bila dengar balik semalam,fuh puas hati gile. Tyson sgt kelakar dan kdg2 beraksi ghairah.nsb baik aku laki,kalau tak aku pun tergoda.hahaha. Dah la dtg pakai native american pny headgear.AAR lu memang best.

Ish,dah lama tak lompat2 mcm semalam, aku rasa permulaan yang bagus untuk release tension belajar( belum exam dah nak release tension.haha)Masa lagu I wanna semua bagai nk gila,aku pun naik hantu.layan beb!Tak caya tanya la sape yg pergi.hehe

Antara lagu lama yang menggamit memori smlm,My paper heart,swing2,Dirty little secret.Ada org ckp lagu baru diorang tak layan sgt.ok je aku rasa.haha.sesekali kena la tukar rasa kn? Damn girl,Falling apart, I wanna, give u hell (lagu ni pun aku naik hantu gak,haha),Monalisa, dengan the wind blows antara setlist yang aku ingat.

Thanx tu wanae and the gang,sbb dapatkan tiket,ada gak kwn2 nk pg skali.puas hati2.kwn2,cpt upload pic ye.tak sabar aku nk tgk :)

2 comments:

safwan said...

aku suka straitjacket feeling!

rxn said...

yeah!!best gak tu.tp mlm tu dorg tak perform lagu tu