BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, December 29, 2009

Blog Lapuk

Hai semua.Salam 1Malaysia(hahaha,cis aku terpedaya dgn retorik ini)Lama dah aku tak tulis blog.Sebab?Tu yang hairan dan ajaib tu.hehehe (padahal malas). Lately ni aku asyik takde mood je nak menulis.Kenapa ye?Entahla, idea dan cerita nak dikongsi tu banyak tapi tak terluah.Kadang2 dah semangat ni siap dah fikir ayat lg nk tulis apa.tapi bila dah duduk dpn PC semua idea dan semangat nak tulis tadi dah hilang.hehe. Korang ada tertunggu cerita dari aku ke? harap takdela sebab aku rasa pun takde.Berapa kerat sangat yang baca aku mengarut sorang2 mcm ni. Perkara terbaik tentang blog ialah korang boleh suarakan apa yang korang nak, mungkin sebab akhir2 ni aku malas nak cakap apa2 kot atau kurang ambil peduli (aku tulis la apa2 pun no one cares)kan?

Puisi pun dah lama tak tulis.orang kata tulisan lahir dari hati tapi tak lahir2 pun tulisan aku.apakah yang tak kena pada hati aku?hahahaha.kepada kawan2 yang baca dan ikut blog ni terima kasih. Takde isi apa pun cuma aku banyak mengarut je. Maybe u as a friend care what i have to say.so thanks

0 comments: